Shopaholic


Jag har nyligen sett en Shopaholics bekännelser. Jag läste boken för några år sen, eller när den kom ut i alla fall. Den var rolig, lättsam och lite spännande. Det var kul att läsa om hennes shopping bravader i London. Dyra sjalar, jobbkaoset och den ekonomiska krisen.

Filmen var inte det sämsta jag sett, men inte långt ifrån. Hela handlingen var skit, allt blev så över patetiskt. Slutet var nästan skrattretande.

Är det för att det var flera år sedan jag läste boken, eller är filmen så otroligt dålig jämfört med boken?

Never more i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag kan tala om att jag tycker precis likandat. Böckerna är ju inget som kommer få Nobelpriset direkt, men de är ändå underhållande och roliga. Filmen var nästintill PINSAM.



Alexandra

www.AlltUtomMode.se

2009-10-26 @ 19:10:00
URL: http://www.alltutommode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0