25 augusti 2009


Dagarna rullar på med all hast. Man hinner knappt med. Jag kommer att fortsätta med geografin, det var dock inget självklart val, men det var så det fick bli. Inte ens när jag var på väg hem efter en hel dag med geografi var jag säker på vad jag ville. När klockan var 15.50 bestämde jag mig helt, i alla fall inte tidigare än så. Jag satt på bussen, tog en sista fundering på vad som skulle vara bäst, vägde nackdelar mot fördelar, ringde mamma och klev av bussen. Sen visste jag. Jag drygade ut tiden på vägen hem, jag ville inte vara hemma när jag visste att det fortfarande fanns en möjlighet att ångra sig. 
Så imorgon ska jag gå in helhjärtat för det här och finally köpa mig den där atlasen!

Vi ska btw vara ute på fältet imorgon som de kallar det när vi är utomhus och nördar oss. Vi ska gå runt och inspektera och analysera området runt universitetet och rita på kartor! Sen skulle vi ha som en liten vernissage där vi berättar hur vi tänkt.

Kommer att bli mycket intressant och lärorikt, det bästa är att vi själva får välja när vi ska börja. Mina klasskamrater tänkte börja vid nio snåret.. det kommer nog inte jag att göra!!

Hoppas att det går bra bara, det är ju faktiskt min första uppgift, som är individuell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0