my monday

Trots min halv-jäktiga dag så har jag ändå hunnit göra en hel del kul.
Nu på kvällen så kom Max över och vi spelade spel med mina föräldrar. Efter det tog vi en promenad ute i kvällssolen.
Vi gjorde ett stopp vid kanalen vi har här i Åkersberga för glass-paus. Det är faktiskt väldigt fint på sommrarna.

Vi tog plats på en brygga

Max hade köpt glassen. Jag hade aldrig testat den här smaken, men den var super. Crunch bitarna i var delicious!

Vi låg under ett träd med grönska.

Senare på kvällen, sprang jag ner till Viktioria som var hos sin pojkvän Hubbe. Vi catcha upp och drack ett par glas vin.

De hade en målad fjäril på bordet, en shablon. Det var väldigt fint i mörkret.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0