DJ HERO



Glöm Guitar Hero. Till sommaren är det nya DJ Hero som gäller. Hit eller miss?

Den beräknas bli den nya storsäljaren efter guitar hero. Jag tycker det låter sådär.

Man sitter och mixar olika typer av låtar, som t.ex.  pink, jimmy hendrix, 50 cent osv. Man ska lägga in nya sound och mixa ihop dem. Hur kul är det på långsikt? Å andra sidan hade jag svårt att tro att guitar hero skulle bli en så stor grej också. Trycka på röd, gul, grön, blå knapp i takt med musiken.... Jag har nog fortfarande svårt att förstå det extrem roliga i det.
Men visst det är kul någon enstaka gång ibland. Men det är och förblir en partypooper.







Tacka vet jag Crash Bandicoot .
My type .


Haha. 




Kommentarer
Postat av: max

du glömde orange.. ;P

2009-05-20 @ 15:45:10
Postat av: Sarah

Det är helt okej, anledningen till att jag inte länkar är för att jag inte vill att vissa personer från förr ska läsa. Men du var duktig som hittade mig :D haha.

2009-05-20 @ 20:35:11
Postat av: maris paris

Vaddå glömde orange, jag kan inte spela med den, så jag ränkar inte med den!

2009-05-22 @ 17:15:25
URL: http://mypleasureyourchoice.blogg.se/
Postat av: max

men du räknade med blå åxå och den kan du inte heller spela med :) nothing can beat guitar hero och framförallt inte något piss som Dj hero

2009-05-23 @ 16:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0