Alltid minst 4 på gång



Här är två av de böcker jag har igång just nu. Anledningen är den att jag har dem på olika ställen och tröttnar då och då.
Som Svensk maffia, den är intressant men knappast fängslande. Den handlar om Sveriges olika Mc-gäng, såsom HA, Bandidos, Wolfpack och det dära. Men boken är skriven som en faktatext som bara matar information. Därför går det jävligt segt med den.

Snabba cash har jag börjat läsa om på nytt. Jag har aldrig riktigt läst den, jag har däremot lyssnat på den, men jag tappade bara bort mig och tillslut intresset. Men nu läser jag den på nytt och den är ju super. Dagen har precis kommit då Jorge ska rymma från Österåkersanstalten. Den här boken är fängslande.

Nu ska jag krypa ner i sängen och släppa allt annat.
Borra ner mig i kudden för att läsa om den farliga Jorge flykt !


Kommentarer
Postat av: Sofia

Den boken är FETT bra! XD Hoppas att du blir frisk snart btw :)

2009-05-06 @ 09:35:08
URL: http://darrell.blogg.se/
Postat av: maris paris

Ja!



Idag kommer jag till skolan . See ya

2009-05-06 @ 09:42:34
URL: http://mypleasureyourchoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0