invasion 2009

Måste bara berätta.

Jag får årligen besök av en viss härd offer. Djurskyddsföreningen kan slänga sig i väggen om de läser. Det är inte mitt fel att de små äcklena tar sig in. LÄS HÄR om förra årets tragedi.

Jag har alltså på något konstigt sätt fått in myror. Jag har en balkong dörr, som kanske har någon typ hål i någon gömd list?!
Det kan nog vara det ända möjliga. De kommer nämligen inte in någon annanstans i huset.. i think.
Jag springer alltså runt på myrjakt i mitt rum, jag som inte redan hade en del att göra?
Myrr och någon dödande spray är min räddning för att ta kål på de små jävlarna.



Det märks att jag inte har varit hemma på ett par dagar.


Kommentarer
Postat av: CLARIZZA

Usch och fy! Skulle kastat cara om jag var in your shoes

2009-03-09 @ 20:07:14
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det skulle ju hjälpa för myror dras ju inte till socker, haha

2009-03-09 @ 20:18:34
URL: http://iwillbeok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0