En lite friskare 12 Januari





Vaknade för inte alls så länge sedan. Börjar få riktiga problem med att ställa om dygnet. Låg och tittade på Havanna som visades igår på 3an med Lena Ohlin. Den var ganska bra faktiskt, men filmen efter var ju rena skämtet. Creepy som fan.

Idag är jag som sagt hemma från skolan. Hade planerat att svänga förbi sjukhuset för att kolla så att jag inte hade någon sjukdom man behövde recept mot. Jag kan ju, faktiskt inte vara sjuk längre. 

Men jag hoppade över det när jag faktiskt vaknade av att jag mådde lite bättre idag. Hoppas verkligen på det här nu!











Bild från lovet


Kommentarer
Postat av: Ellen

YEEEI! kanske man får skåda en maria i skolan imorgon då?!:D

2009-01-12 @ 16:01:12
URL: http://whallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0