my good night


Nu ligger jag i min säng. Ska gosa ner mig. Har nyss läst min vän Claras blogg om hur hon tog en varmdusch för att sen tända en brasa i spisen i hennes rum. Synd, att jag inte också har en, det hade varit mysigt. Jag fick nöja mig med att tända ett ljus. Men det lyser också väldigt vackert här i mitt fönster.

Imorgon börjar min dag klockan 08:00 . Då ringer det. Jag ska då också försöka ta mig upp, alltför många gånger så snosar jag. Jag ska försöka plugga lite innan jag börjar skolan vid 11:00 imorgon. Vilket projekt, va? Får se hur detta går.





Kommentarer
Postat av: CLARIZZA

JA det var LÄÄNGE sedan fröken sov hos mig, myskväll någon dag med brasa och JULSKUMM :)

2009-02-04 @ 19:49:23
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0