Mitt samtal till Bill Gates team



Jag satt och pluggade intensivt med psykologin igår. Jag tog en kort paus framför tv:n
Helt plötsligt hör jag ljud från datorn, som när man sätter på den.
Jag blir livrädd och springer tillbaka till datorn och måste skriva in lösenord.
När datorn tillslut är igång så är mitt dokument borta. Jag söker och får fram ungefär 1/3 av arbetet jag gjort.
Jag försöker återskapa, återställa, backa tillbaka på alla sätt. Men det var borta.
Hur fan kan det bara försvinna?
En hel sida med en mycket välskriven text om psykologiska aspekter, borde vara förbjudet att råkas ta bort.
Problemet var ju att jag inte hade sparat, men det borde väl vara kvar på något sätt, kan man tycka.

Jävla piss word.

Måste nu försöka återskapa allt skit själv igen. Tro mig, jag är arg.



Kommentarer
Postat av: Ellen

ÅÅÅÅH fan vad dåligt! fattar att du är irri

2009-02-19 @ 13:07:12
URL: http://whallenberg.blogg.se/
Postat av: CLARIZZA

JAG FÖRSTÅR DIG TILL FULLO!

2009-02-19 @ 17:37:24
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/
Postat av: maris paris

Aset har iaf slutat krångla nu, I hope :)

2009-02-19 @ 18:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0