Gillinge

Idag har jag kört halkbana på Gillinge. Det var riktigt skoj. Jag har fått testa på hur det är att krocka med en bil som går 7 km/h . Vi fick testa på att hänga upp och ner i en bil, vilket var jädrit jobbigt efter någon minut. Han lugnade oss med att man kan hänga upp och ner i en kvart innan man dör..

Men jag blev faktiskt lite nervös innan vi skulle köra. För det första var det nu becksvart ute. Vi fick sitta ensamma i bilarna, för att vi var för få. (Hade varit lite betryggande att ha någon brevid sig, som t.ex. när jag inte hörde vad han sa på den lilla radion). Jag fick även köra först av alla.

Men allt gick bra för mig på det stora hela, stackars killen som behövde tolk i min grupp. Kan inte varit så lätt att hängt med!



Nästa blir teorin !


Kommentarer
Postat av: CLARIZZA

DU är SÅÅÅ duktig, jag önskar att jag verkligen hade ambitionen till att kunna fokusera på det där körkortet!!!

2009-02-02 @ 20:32:40
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0