Eftermiddagen den 21:a april 2009

Min vän Clara skulle föreställa ryss förra veckan.
 
Jag har ont i magen idag, vet inte varför. Det har krampat och jag har mått illa.
Ville strunta i skolan helt idag, bara vara hemma. Sova under täcket och glida upp när jag vill.
Så blev det inte. Jag tog mig till skolan och mötte min peppande Clara på bussen.

Valde dock att gå hem tidigare idag. Missade då tyvär simningen med idrotten. Men det ska tydligen komma en till chans för sånt.

Hoppas denna magvärk går över bumms, jag behöver plugga och stryka lite. Kanske bäst att sova en timma eller något.. 
Men gör jag det kommer jag väl aldrig att somna ikväll.






Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahha jag döör XD vilken bild på clara XD

2009-04-21 @ 18:41:10
URL: http://darrell.blogg.se/
Postat av: CLARIZZA

Kul att jag pratar smatidigt som bilden tas, The sexy Russian!!!

2009-04-21 @ 18:49:52
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0