Den 20 april 2009

Idag har jag varit på min extra matte. Pretty good. Jag var visserligen inte där så länge, men jag var åtminstone där.


Jag och Clara besökte även Mc Donalds på Sveavägen för att köpa glass.

Clara visar stolt upp ett projektarbete vi har opponerat på idag.

Jag läser den högst intressanta texten.



Några skumma luffare (?), valde att spela fotboll i sten-parken. De sög.
Han på bilden balanserade även en ölburk på huvudet och rökte säkert fyra cigaretter inom loppet av tio minuter.

Undra hur hans dag i stenparken var..



'



Kommentarer
Postat av: CLARIZZA

Omtänksamt att du tog bild på han, dagens galning. Vilken normal männsika spelar fotboll med ölburk på huvudet och lots of cigaretts i handen samtidigt?!

2009-04-20 @ 21:15:51
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/
Postat av: maradona i stenparken

jag rökt cigaretter hela mitt liv, klarar mig inte utan dem, ja gilla att ha öl på huvudet för det känns bättre så

2009-04-21 @ 06:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0