Lediga dagen-dagen


Började dagen med en hel del gym med Viktoria. Vi var där i två timmar, intensiv hårdträning med andra ord. Men ack varoligt vi hade, vi sprang på bandet och cyklade, rullade runt på pilatesbollen och lyfte vikter. Kommer nog inte kunna röra mig imorgon.

Senare bar det av till Clara på lunch, hon hade haft lite strul i köket men det hade ordnat upp sig och hon hade gjort köttfärssås med saffrans-pasta. ( Till alla män där ute! CLARA (även känd som Granata) är ett riktigt klipp, för det första är hon grymm i köket, har alltid varit, kommer alltid att va! Hon är nog den mest kreativa människa inom köksavdelningen jag känner. Blir något inte bra, DÅ GÖR HON OM DET! Alla har inte den här turen att växa upp med en cooking-housewife, poor you, I got lucky! Självklart har hon de bra kriterierna som ordningsam, söt, humoristisk osv.)
Hon och jag åt en god lunch iaf. 

Granata på Roslagsbanan




Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, det stämmer verkligen.Om kladdkakan blir bränd då gör hon en ny. Matlagning är det enda hon HAR TÅLAMOD MED!

2008-09-04 @ 18:38:43
URL: http://berlocken.blogg.se/
Postat av: Clara

Ja man ska väl aldrig ge upp har jag en gång lärt mig. Mat ska ju smaka bra :P

Men Maria Granata att du inte glömmt det!!!

2008-09-04 @ 20:00:06
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/
Postat av: mary her self

I know you well Granata!

2008-09-04 @ 22:25:22
URL: http://mypleasureyourchoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0