Gynning och bantning

Gynningsbloggsinlägg om bantning



Jag brukar faktiskt läsa hennes blogg, inte varje dag men ibland. Hon har sina stunder. Det brukar vara roligt skrivet och intressant att höra om hennes upptåg. TILLS idag när jag läste detta. Sånt är så otroligt fel tycker jag. Hon har en blogg som så fantastikt många läser, hon är vuxen och hon borde väl fan veta bättre? Hon sitter och gnäller om att hon är tjock och ful, (det tycker jag fortfarande är acceptabelt, bara så jävla ointresant att läsa). Men sen börjar lägga ut tips om hur man ska göra för att svälta sig själv är ju helt sjuk! Jag vet att många i min egen ålder har svårt med utseendet, men hon har väl mer erfarenhet av livet än så? Hon är ju redan smal, varför sitta och sträva om att se undernärd ut.

Hemska sak.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hm, jo jag håller med. Men tror du inte att det kan vara skrivet lite med glimten i ögat?

2008-09-02 @ 13:09:04
URL: http://filmochnytt.blogg.se/
Postat av: Ellen

usch ja fy fan.. jkag som diggade gynning.

2008-09-02 @ 18:00:37
URL: http://whallenberg.blogg.se/
Postat av: Maria Brandefelt

När jag nu läst hennes blogg ett tag så verkar hon seriöst ha ganska stora problem med sitt utseende. Kolla bara inlägget idag om hur hon ursäktar sin problem med ditten och datten.. suck

2008-09-02 @ 18:40:38
URL: http://mypleasureyourchoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0