Fredagen



Ännu en härlig fredag som tillbringats med Max. Ovanligare är dock att vi är hemma hos mig och tar det lugnt. Vi har haft en mys-dag. Efter skolan så gick vi till Chokladkoppen som måste vara ett av Stockholms helt klart bästa fik. Jag älskar det i vare fall. Max åt en krämig god lasange med en stark cappucino och jag åt en sån där ljuvligt stor kanelbulle med en chailatte. Max hade aldrig varit där, men jag är rätt säker på att han gillade det. Vi mös ihop där inne på cafét runt en hel del homosexuella grabbar (Mmm..). Gamla stan we love..

Hemma hos mig senare gjorde vi middag. Clara kom över och hämta upp lite vin (Haha, FRA-lagen måste vara helt tokiga nu Clara).

Mina små brorsbarn sover över hos oss ikväll. De ligger i rummer intill och snusar, hur söta som helst! Vi övervägde alltså att vara hemma nu på kvällen för att vara en snäll faster Maria. Jag och Alma har sett på Bernad och Bianca i Australien.

PUSS!




Kommentarer
Postat av: Clara

MARIA, ge dig FRA-lagen grejen var ett misstag, okej?!

Jaa de små barnen var jättesöta. Klart faster Maria ska vara hemma med de små och inte ut och göra stan!

2008-09-06 @ 10:48:34
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0