Den första september tvåtusenåtta

Min dag började faktiskt kanon. Jag försov mig visserligen lite men tillslut kom jag upp. Viktoria och jag hade bestämmt träff utanför min brevlåda klockan 8. Vi kom iväg frammåt kvart över. Efter mycket bök med kort och hembesök så var vi äntligen på gymmet. Härligt, det var underbart att träna idag, det var inte alls mycket folk, det var bra musik och vi kämpade järnet. Måste träna mer på mornar!

Dagen fortsatte senare till skolan, där vi tyvär hade Matte C, med en dryg ryss-lärare. Lite Sam B på det, sen var allt klart. Nu är jag hemma igen för att plugga, dricka te och läsa Elle! Tänk om vi har choklad hemma... Mmm..

 Way too much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0