Cheater?


Ikväll har jag tittat på "Top Model" och det nya "Vem kan slå Filip och Fredrik", vilket var ett kul program. Inget oväntat heller eftersom att jag gillar de flesta av deras program och ideér. En kille i min klass sa att han skulle kolla på Cheaters på TV400. Vad det var visste jag inte förens jag zappa över för att kolla. Det är ett program där olika par anlitar detektiver för att spana under omedvetenhet på den ena partnern för att se om han/hon är otrogen. Tro mig det här var detektiver som gjorde allt, gömde sig, smög, satte in kameror i hemmet. Allt för att få det bekräftat för den ena partnern att den respektive var otrogen. Så att ho/han kunde komma med fet utskällningen och göra bort alla inför tvn.

Vad har hänt med tvn sen den var svart-vit?

Det var i ett av dagens inslag en kvinna som misstänkte att hennes kille var otrogen med hennes bästa vännina som hon delade rum med. Hon anlitade då dessa experter som självkalrt bevisade det också. Hon brast helt och hållet och blev skit ledsen, när hon sen "kommer på dom" (de ligger och rå-hånglar i soffan) så blir det världens scen där stort sätt alla gråter och det blir ett himmla gap, ett barn är inblandat (förstod aldrig vems det var). Hela poängen är att de som är otrogna bryr sig fan nästan inte. Mannen försvarar sig såhär, "Men vi hade väl inget seriöst?" "det var ju bara sex månader" osv. Vänninan: "Men jag älskar honom verkligen" "ville inte såra dig" "det var synd att du hitta honom först, för det är jag som behåller honom" " VI SKA GIFTA OSS!" Hon avslutar med den repliken och tycker att hon har gjort sitt. FY FAN VA ILLA! Att man kan behandla sin kille/tjej så är ju hemskt men nästan ännu värre av kompisen!! Usch fy och blä .


En av de första bilderna man får upp om man söker på Cheaters. Samt programmets loggor.
Tycker i alla fall att bilden var fin. Sensuell..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0