FÖR tidig morgon

Klockan är strax efter nio. Jag börjar skolan elva. Jag sitter redan i datasalen, och det är idag inte på grund av mitt stora intresse. Jag har varit hos min tandreglering i Danderyd. Det blev en tidig uppgång. Det var ingen idé att åka hem emellan, jag skulle somna för att aldrig komma upp. Jag är dö-trött. Som tur är har jag bara matte idag.

Har mycket göra den här veckan. Cybergymnasiets dödsvecka. VECKAN INNAN VTFF. Allt ska vara klart. Alla prov ska redan vara gjorda. Alla inlämningar ska vara inne. Sista chansen. BlaBla.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är helt sjukt, för alla har verkligen stört mycket, och vi har aldrig förtjänat vtff såhär mycket som vi gör nu.

2008-10-21 @ 19:38:09
URL: http://menageatrois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0