Nationellt och Ökänd börsman


Kom ganska nyligen hem från nationellaprovet. Det gick nog ganska bra hoppas jag. Jag skrev en debattartikel om miljön, och vi människors påverkan på den.
Jag blev klar vid kvart över elva. Då hade säkert hälften gått, vi hade tid till klockan ett.
Det var nog det flammsigaste nationellaprov jag någonsin gjort, eller prov över huvudtaget. Jag satt längst bak med Una och Clara. Vi hade utsikt över alla, såg vad alla gjorde. Vi åt godis och delade på skämmt.
Claras förblindande kärlek till en business man från ******** kom fram. Satsa på aktie- och börs snack, så har du han! Good luck for you my friend.


Bild som är tagen för ett par veckor sen, då solen fortfarande fanns..


Kommentarer
Postat av: CLARIZZA

NEJ SKÄRP ER MARIA OCH TIM!!!

ALLA VET ATT JAG TYCKER HAN E MYCKET OFARLIG SÅ GE ER!!!!!!!!!

2008-11-12 @ 17:27:07
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/
Postat av: Ellen

HAHAHHHAAH räcker det inte med att man kommer med en portfölj och upprepar det läraren säger? NXD

2008-11-12 @ 20:11:01
URL: http://whallenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Clara te gusta

2008-11-17 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0