MorgonTröst

   Godmorgon!

Vaknade nyss upp i sängen brevid min pojkvän som jag fiska upp i vimmlet igår natt. Idag är det egentligen klassens-super-dag idag men pga magensproblem kan jag inte vara med. De skulle vara i Rålis och spela fotboll och brännboll, kanske bada. Låter hur härligt som helst.
Vill också ha mitt efterlängtade sommarlov nu. Jag skulle tippa att Cybergymnsiet får lov sist av alla, i hela Sverige. Men vi får iaf sluta tidigt, och det är en fördel jag utnyttjar till maximalt.
Skulle vilja ligga kvar här nergosad under mitt täcke hela dagen.. men det går inte. Jag ska vara i skolan halv3, sista chansen att uppnå mitt VG i italienska. Ska göra mitt absolut slutliga test. Dagen innan skolavslutningen. Jag måste klara det.

Nu ska här studeras. Sen skolan . Sen sängen .
Puss.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0