Dagen innan resan

Försöker att glömma besvikelsen (vilket är omöjligt). Jag har nyligen packat min väska inför resan imorgon. Jag har packat en typisk tjej-väska skulle jag vilja kalla det. Den innehåller alldeles för mycket onödigheter som t.ex. extra tröjor, 2 extra klänningar, utifall att grejer, två böcker istället för en, två tidningar istället för en osv. MEN DET ÄR JU SÅ FÖRBANNAT SVÅRT DENNA GÅNG! Vet inte riktigt varför, jag brukar faktiskt i de flesta fall.. kunna begränsa mig bättre. Kanske spänd?

Imorgon bitti ska jag och Max hoppa upp ur den sköna bedden för att bege oss till Örebro. Det är faktiskt första gången vi ska resa tillsammans själva, annars har vi bara rest med andra (dalarna med familjen) . Detta ska bli underbart. Vi ska hälsa på hans släkt där, pappa, farmor,farfar osv. Det ska bli väldigt roligt att äntligen få presentera sig. Vi har ju varit ihop väldigt länge och det är synd att det inte skett tidigare. Vi ska ut i Örebros lantmarker, ( och JA jag kommer missa premiären av SATC!!) och fira midsommar. Ska bli underbart iaf.

Nu ska jag försöka stänga min väska för att gå till bussen. Det tar mig 5 min med denna buss att komma hem till min baby . Puss!

blomman som min mamma har ställt utanför min dörr. så söt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0