Skönt och grönt

Kan inte sova. Ganska konstigt med tanke på en "hård" dag igår. Den började med in-oljning på Max balkong, ut i bara underkläderna. Vi drack en White-Rusian som stabil frukost. Hungern fanns inte i hettan. Men när den väl kom petade vi i oss lite krubb. Dagen fortsatte långsamt, var lite seg från dagen innan som inkluderade en hel del champange.

Senare blev det iallafall fest. Mathilda och Malin fyllde 18, så det blev partaj där borta i skogen. Mycket folk var det iaf. De flesta var glada i hågen och levde livet till max. Vilket även Max gjorde!! Haha. Internt. ( tänker inte skämma ut han mer, puss gubben!)

Min underbara väska blev drabbad av en halvliter vin igår. Klant-arslet jag nu råkade vara, stängde tydligen inte igen korken på vinet som dracks. Suck, vad gör man? Det är inte direkt tvättmaskin-vänligt, men den stinker vin.

Ska göra ett tappert försök för att sova nu igen. Puss!



Kommentarer
Postat av: Clara

HAHHA jag kunde inte heller sova ju!

Vi kunde snackat några timmar till JAG var as pigg efter vårt samtal

AMOR <3

2008-07-14 @ 12:19:17
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/
Postat av: mary her self

Jaha. Vi får bli bättre på att höra av oss när vi inte kan sova då!

2008-07-14 @ 16:08:58
URL: http://mypleasureyourchoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0