Style By Stars



Har inte somnat (inte ens försökt). Hamnde istället på stylebystars sida med underabra klänningar. Och visst är de fina? Funkar delvis, vardag men framförallt på fest. Den översta är otroligt sommrig och fräsch. Den rosa med rosetten skulle vara utmärkt på fest. Den längst ner är ju verkligen hur söt som helst. Det är något med det marina,jag inte kan sluta älska. Det bästa med dessa klänningar är att de faktiskt kostar under 500-hundringen. Förstår egentligen inte varför inga av dessa inte redan finns i min garderob..? Men jag är nog mer av den gammelmodigasorten, där jag helst vill ta på den innan jag köper den. Jag vill prova den flera gånger om, kolla kvalité, vela ett tag, och helt enkelt känna efter först.




Kommentarer
Postat av: Clara

ÅHH ge mig den understa!

Den var as läcker ju :)

2008-07-14 @ 12:28:35
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/
Postat av: mary her self

Jaa. Skojjar inte. Vill ha . Ovanligt va?!

2008-07-14 @ 16:09:55
URL: http://mypleasureyourchoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0