Sex And The City



Jag har sett världensbästafilm. Eftersom jag är ett stort fan av SATC föll det naturligt att detta var bra. Men det var inte bara bra. Den var bäst. Tårarna rann faktiskt stort sätt genom hela filmen. Jag kan vara väldigt blödig när det gäller film, men det här var nästan pinsamt. Vad som än hände, föll en tår. Det var jag Max, Viktoria och Dennis som var.. Men de tyckte KONSTIGT nog inte att filmen var speciellt bra. (Min teori är att dom nog inte förstod hela magin i filmen . HA!) Den får lätt 5/5, fem solar, fem stjärnor, you name it!

Puss!




Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du haft en bra dag=). Om du har lust så kan du ju hissa eller dissa Petra Nemcovas outfit? Haha, fast bara om du vill(a).

2008-07-02 @ 18:29:05
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Brandefelt själv

Jaha.. Haha. Vem vet.

2008-07-03 @ 12:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0