Igår 22/7


Det blev inget skansen igår. Det blev en film-kväll. Min pappa har länge tjatat om den oscars belönade "No country for old man" så vi såg den igår. Jag Viktoria och Max satt hemma hos mig med chips och dipp och myste/mös(?). Jag tycker filmen var bra, annorlunda och bra. Men usch vilken läskig man som var med. Det  här var verkligen en skräckinjagande , mystisk,  opålitlig,  oberäknelig, konstig man med sina principer. Han hade en obehaglig röst också. Utseendet behöver jag inte nämna. USCH.


Efter filmen drog jobbarna hem (V+M) och jag for till CLARO. Där vi jag bjöds på mat och vi fika. Vi skulle sova i det super härliga muminhuset som står på hennes tomt. Det är en speciell mys-koja-kännsla när man ska sova där inne. Hur härligt som helst! Det gör vi minst en gång per sommar och denna gång var den första, förmodligen inte den sista. Vi låg och kollade på gamla bilder från min hårdisk.  Som jag lägger upp vid ett senare tillfälle. Det var min gårdag. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Clara

Asså usch säger jag bara för bilderna när man var typ 12, 13år SÅ MAN SÅG UT!

2008-07-24 @ 03:45:02
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0