Vägen hem idag


Om man ser över min vän CLARAS BLOGG så förstår ni (Gör det rättare sagt för att få en bättre bild!!).

Jag har precis hoppat av bussen  som tar mig hem. Då har jag liten bit att gå. Min extremt töntiga granne går av före mig (tro mig, jag väntade med flit). När hon klivit av, stiger jag av. Hon börjar sakta gå framåt. Jag går ännu saktare efter. Hon tar ur ena hörluren (dåligt tecken). Hon vänder sig om och väntar in mig (JAG KAN INTE FLY!) Jag går ikapp henne. Ungefär såhär gick det till: 


GT  - Heeej! Vad kul . Då kan vi ha sällskap hem.
Jag  -  Haha, eeh jaa, det blir väl så....... Men vaddå brukar du ta den här bussen?
GT  - Så ofta jag kan. Vet du vad jag har gjort idag?
Jag  - ööh.. nej
GT  - Det är så häftigt. Den är as cool.
Jag  - Vad pratar vi om?
GT  - Vi har en jätte stor, häftig GRÄVSKOPA på jobbet. Som JAAG har kört idag. (Ni skulle ha hört betoningen på JAG)
Jag  - Jaha . Vad roligt antar jag.. (tveksam som fan)
GT  - Alltså den väger 4 ton, den är 4 meter åt det hållet.. 6 åt det andra.. Den är jätte häftig .. För att med den kan man (bla bla) flytta på träd..

Allt föll i en smet. Hon pratade konstant sedan i 10 min om hennes jobb. Jag kan nog allt nu. Hon jobbar på ett trädgårdsarbete inne i stan. Jösses! Hon hade idag då fått köra en riktigt stor maskin som tydligen var förbannat speciell. För flera år sedan hade tydligen hennes företag varit de första med att ha en sådan maskin. Varför sitter man och skryter om sånna saker.. 


Lägg märke till tre saker:





  • Notera att mössan blinkade.. HELA!

  • Overallen var mer grön gul 

  • Ögonen tittar verkligen i kors





 Vi ska också understryka att hon är runt 24.
Orörd . Aldrig varit hemifrån.












Hon är speciell. Om jag säger såhär. Hela familjen är speciell. Alla som har träffat dem skulle hålla med, jag lovar!



Kommentarer
Postat av: CLARIZZA

HAHAHA jag trodde att jag skulle dö!

2008-12-18 @ 18:32:49
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/
Postat av: Una

HAHAHA seriöst 24 bast och man går klädd sådär, alla ska få klä sig hur de vill men en overall som lyser? vadå är hon rädd för att hon inte ska synas i mörkret?.. lr kanske vill hon synas?

2008-12-18 @ 20:37:56
URL: http://parfaitamour.blogg.se/
Postat av: mary her self

Haha. Una du ska se henne i verkligheten!

2008-12-19 @ 00:10:21
URL: http://mypleasureyourchoice.blogg.se/
Postat av: CLARIZZA

Hon är ren undehållning för alla! Sorligt men SANT!

2008-12-19 @ 21:17:06
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0