Uppe tidigt

Jag somnade riktigt sent igår, eller tidigt idag kan man säga. Trots det så vaknade jag lagom till "Musses Jul" på fyran. Jag låg och mös framför tv:n i någon timme innan jag släpade mig upp.

Om en stund bär det av till min mormor, vi ska fira lite hos henne innan vi åker hem till oss igen för att fira med hela familjen. 

Det är så lugnt på våran gata på julafton. Inga bilar åker runt. Knappt någon är ute. Allt är så stilla. Till och med Gunnar är hemma en sån här dag. (Min "ljuvliga" grannes pappa, som också är speciell).



Happy Christmas!


Kommentarer
Postat av: CLARIZZA

Jaha det programmet har nog jag lycktas missa varje år. Men GOD JUL

2008-12-24 @ 13:43:50
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0