Projektdag

Söndagens eftermiddag spenderades med Clara. Vi var otroligt flamsiga ett tag och här finns även dödligt bildbevis på detta. Clara sa att ibland skulle man nog undra hur gammal hon är! Jag höll med. Jag vet ju att jag är äldre..
Vi fortsatte arbeta med vårat projektarbete. Sedan blev det en massa snack med lusse-fika.

Vi loggade slutligen in på msn, för att driva med någon. Sorligt, men vårat offer blev en argentinsk 32 åring. Tim hängde även på idén. Tim ska givetvis gå över gränsen med att slänga in en kommentar som: If you give me 20$, Maria will strip in her webcam..

Suck för Tim.


Vi hade olika teman på picsen. Clara hade tant och tönt, eller? Jag hade tappat-psycko-offer och safaritant..



Kommentarer
Postat av: CLARIZZA

Ehh okej vaddå "jag vet ju att jag är äldre"??

VEM är född 1990 och vem 1991, gå och lägg dig med den Argentinska 32åringen BLÄÄÄÄ

2008-12-15 @ 09:40:02
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0