Turbolent


Det blev en skakig helg. Det är nu söndag morgon och jag har inte kommit till ro. Brevid mig har jag lyckligtvis my Sugarlove, han har somnat gott och drömmer säkert något underbart. I fredags hade vi lite fest hos Max, mest för att Simon hade kommit hem på permis. Det blev en kul kväll med incidenter av olika slag och fylla. Simon blev itryckt en ÅTTA, 80% -sprit-shot av mina kära pojkvän. Han svalde hela i ett nafs och sen var han på bena. Simon medverkade tyvär inte ikväll, han hade för ont i huvudet m.m. Det blev en hård natt för stackarn.

Måste försöka sova nu. Det är tydligen en dag imorgon också. Puss




Max hemma hos Jojjo på någon fest, ett tag sedan. Singstar i högsta hugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0