Sovit Djupt.

 
Jag somnade inte helt otippat efter förra blogginlägget. Rakt av bara, helt utmattad. Det här med att börja skolan igen biter hårt på mig, jag orkar inte fullt ut. I mitt sovande har jag ett vagt minne av att datorn tillslut slog av pga batterierna. Har även ett minne av att det ringde. Clara ringde mig, kommer inte ihåg vad vi sa eller hur länge vi pratade. Sen kommer jag ihåg vad jag drömde parallelt med detta.
-Jag Sofia och Ellen bilade i England. Jag körde, en av de konstigaste bilar jag någonsin sett. Den hade bara massa knappar som man styrde och höll på med och en gas. Vi hade en diskussion om alkoholen i England. Jag ville åka och köpa en massa, men Fia protesterade, "Nej jag tänker verkligen inte göra det". Hon hävdade att det kunde vara något konstigt med dom. "Man vet aldrig". Sen helt plötsligt var vi på ett flott hotell med pool och allt, vi bodde på någotvis ovanför poolen. Diskussionen var fortfarande igång. Helt plötsligt kommer Ellen in vinglandes med två glas vin hon sitter och dricker ur. Jag blir arg för att jag inte har något och Fia blir arg för att Ellen inte lyssnar på Fias argument mot Englands alkohol. Detta blir världens intrig tills nåra sliskiga italienare ropar från poolen att vi ska på fest. Jag skriker   YEEEES   För allt jag har. Ellen deckar och Fia blir ledsen.

Om jag skulle tyda den här drömmen så skulle jag inte förstå ett PISS.

Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHAHHAHAHHAH! jag tror att jag dör! XD den menar förmodligen på att jag inte bangar på england, varken på männen där eller alkoholen XD hahaha! puss

2008-08-21 @ 20:10:33
URL: http://whallenberg.blogg.se/
Postat av: Clara

HAHAH ja juste. Britter for the win eller?

I LOVE ENGLAND, ta mig dit igen Mary

2008-08-21 @ 21:30:38
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/
Postat av: mary her self

Haha. konstigt var detiaf..

2008-08-21 @ 22:28:37
URL: http://mypleasureyourchoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0