Ont det gör ont.


Tandställningen håller på att ta kål på mig. Efter sista besöket hos tandregleraren så har jag haft det tufft. Jag sover piss-dåligt. Jag har svårt att äta något som är hårdare än kyckling. Men det värsta är att det gör så grymmt ont hela tiden. Det känns som man har lösa tänder (vilket också stämmer i och med att man försöker sätta dem på rätt plats) som sitter helt fel, de sitter ojämnt nu också. Biter jag ihop, tar en tand i mycket tidigare än de andra. Suck.

Det visade sig nu också att jag har feber. Det är varmt och gör ont. Ska sova nu och hoppas på bättre tider imorgon!
Men först min favorit låt.
Love Hurts- Nazareth

p.s Vi får höras imorgon Clara, jag somnar redan nu!



Jag får många sånnahär av henne och tro mig då mår jag prima!




Kommentarer
Postat av: Clara

HAHA, ja det var inte så aktivt på kom-ihåg-att-ring-clara fronten. Men som du hörde jag slocknade NIO igår kväll.

2008-08-28 @ 19:16:05
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0