När skulle otrohet kunna lösa ett dåligt förhållande?



Cecilia Gyllenhammar och Jessica Zandén. Foto: Cornelia Nordström

"Vi måste våga vara otrogna"

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1277859/vi-maste-vaga-vara-otrogna

DET HÄR ÄR DET LÖJLIGASTE JAG HÖRT!

"Kanske har vi helt missat det som halva Europa och hela Sydamerika insett: att långa äktenskap kräver älskare och älskarinnor. Och att den äktenskapliga redovisningsskyldigheten inte alltid är av godo."

Vad är det för jävla UFO:n som uttrycker sig såhär. När skulle otrohet kunna lösa ett dåligt förhållande? Förstår mig sannerligen inte på denna typ av tänkande. Jag förstår inte hur otrohet mot sin partner skulle hjälpa jämnställdheten, snarare stjälpa. Vill man sträva efter att bete sig som ett svin?


Idag på våran Etik och Livskunskap kom detta upp. Två stycken räckte upp handen för att de mer eller mindre höll med, Otrohet kan vara bra!! Förstår fortfarande mig inte på de dåliga argumenten till varför detta skulle vara bra. "Det kan vara viktigt att må dåligt ett tag, så man sen kan få må bättre." Är otrohet en lösning då? Ska din partner som kanske älskar dig mest i hela livet, skulle göra allt för dig, behöva bli utsatt för något sånt? Elakt är min kommentar.
Dessan kvinnor som skev den här artikeln har säkert haft en del män i sina dagar som säkert var skit, MEN VILKEN ÖVERDRIFT?!

Idiotiska no-life kärringar som söker en sista stund i rampljuset.










Kommentarer
Postat av: macke

Håller med dig till fullo där baby. de där leather-face kärringarna verkar aldrig riktigt ha haft ett bra förhållande, så fort det börjar gå dåligt och så, så måste de leta upp första kuk att sätta sig på för att sedan hoppas att det hjälpte... det är kärlek det.........

2008-08-28 @ 00:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0