Peaceful Day


Jag tvingade med Max till mormor idag(han har någon typ av räddsla för henne). På ett villkor, jag skulle inte lämna honom ensam med tanten, kan bli pinsamma tystnader. Jag insistera på att det inte gör något eftersom att hon inte ens hör en tredje del av det man säger. Allt gick bra, men det märks att tanten är gammal. Stackarn.

Det har varit en super härlig dag. Skulle beskriva den med dessa ord: Lugn . Familj. Bara-han-och-jag.
Vi låg i sängen till halv två, för att sedan ta en brunch. Dagen fortsatte med en långsam promenad till mormor(måste dit oftare).Perfa.

Har precis krypit ner i en varm skön säng. Max somna precis och jag kollar på SATC of course.

Idag kom dessutom min underbara vän Clara hem,  måste träffa henne snarast. Får  nog svänga förbi henne imorgon  när man har en lucka. Ska nämligen på kryssning med  Mamma till Helsingfors.  Lämnar mitt hem vid  fyra tiden.  Återkommer tisdagkväll. PUSS!
 Jag och Clara förra skolavslutningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0