Hösten påväg?



Vaknade av att det var kallt. Sträckte mig efter täcket. Täcket bestod barar av lakan, eftersom att det var olidligt varmt förra veckan. Tryckte mig tätt emot max. Han höll om mig. Det blev bättre. Är hösten redan påväg?

Det har regnat för mycket nu på några dagar, så man börjar ju undra.
Känns som att sommaren gick för fort oavsett. Min dumma-piss skola börjar snart och jag är inte på för fem öre. Har försökt att ignorera skol-tanken men den bröjar bli svårt nu när de skickar hem alla "Hej och välkommen till en nytt skit-år på Cyber!"-papper. Ett sista tungt år i trean. Ge det sista man har. Vad händer sen då?!

Skulle ge mycket för att ha sommar ett bra tag till. Eller iallafall ha lov 1-2 veckor till. Är det för mycket begärt? Jag börjar på torsdag nästa vecka (14e). Den dagen närmar sig lika fort som smör smälter i solsken.
Det har varit en jäkligt bra sommar iaf. Mycket har verkligen varit på topp! Saknar fortfarande vissa bitar av mitt pussel.


Bilder från en vinter/höst promenad förra året




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0