Hål i väggen

Igår var jag på en program inspelning. Jag var där med Max och hans jobb, samt närstående. Programmet kommer att börja gå nu i höst "Hål i väggen" heter det. Det var kul speciellt när det blå laget bestod av 3 bygg-grabbar ( Mattias från Bygglov samt company) och det röda med Hammerfall. Vet inte hur kul det är på tv, men där var det kul iallafall.
Vi satt perfekt iallafall och såg jätte bra. Man lär se oss på tvn.




Efter det tog jag och Max oss till Mc Donalds, höll på att dö av hunger. Inget annat var princip öppet, men det var mysigt iallafall. Vet inte hur länge vi satt där och pratade.


Nu ska jag börja göra mig iordning. Ska ut med Clara, Charlotte och lite tillhörande kompisar. Ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0