En Tjejkväll


This is my evening. En härlig tjejkväll med mycket skol-prat och en del tjejsnack.
Jag hann precis, med nöd och näppe få klar all mat och mig själv i tid. Det blev Fajita kyckling med bulgur och en stor fetaost sallad.
Min söta vän Clara köpte med sig lite kakor till mig från IKEA. Så vi har alltså ätit IKEA-kakor idag, weird. Efter en lång middag blev det Singstar i mitt rum. Där stod vi och skrålade.
Ellen Hallenberg sjöng Darin. Jag sjöng en favorit med Magnus Carlsson ( JA, han är skit läcker?!). Clara blev besviken när hon sjöng Sarah, den var tydligen inte som hon tänkt sig. Viktoria ägde som vanligt på sin Good Charlotte låt. Allt var bra och mycket trevligt. Det var länge sedan vi hade en sån här kväll, tjejkväll.

Återkommer senare när jag inte kan sova och ligger och vrider och vänder på mig framför SATC.

Kommentarer
Postat av: Clara

Ja jag tycker om refrängen "åhh Sarah kom ut ikväll" men resten var ju bara segt.

Whatever det var jättetrevligt ikväll <3

2008-08-13 @ 23:17:52
URL: http://pannkakssylt.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha darin var ju bäst!<3;)

2008-08-14 @ 15:17:41
URL: http://whallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0