Avslutande resa


Vi ska strax lämna huset för en tripp till Finland. Skönt att komma bort lite och bara få vara med mamma ett tag. Resan tar 24 timmar så det blir ett väldigt kort tag. Jag har varit runt i centrum idag och irrat omkring. Hade en massa små ärenden. Skulle in på bibloteket, in på banken, in på akademi-bokhandeln, förbi Clara, hem till Viktoria. En massa kort sagt. Viktoria hängde med på allt och hjälpte mig få ordning på det mesta. Hann även träffa Jojjo och Elin för en stunds skitsnack. Precis när jag skulle ta cykeln påväg hem, så kom regnet. Det RÅ-REGNA. Jag, Viktoria och Dennis flydde fältet in i centrum, igen. Där satt vi och hängde på fiket tills allt hade lugnat sig.
Hörs när jag är hemma!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas Helsinfors var bra, det är verkligen en superhärlig stad :)

2008-08-12 @ 17:47:24
URL: http://filmochnytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0