26 augusti 2008

Hej!

Har kommit fram till lite nya saker med mig själv den här dagen. Följande

- Jag är mot FRA-lagen
- Jag tycker inte att ordningsbetyg ska finnas
- Jag tycker många fobier är löjliga
- Jag kommer nog inte under hela min gymnasietid att någonsin sluta störa mig på vissa i skolan.
- Älskar programmet "Värsta språket"
-
Vissa räddslor är bara simpla illusioner

Vissa av dessa punkter har redan kretsat i mitt huvud som t.ex. "Värsta språket", det har ju alltd varit kul! Ordningsbetygen samt FRA-lagen har jag velat om, men idag kom jag fram om var jag står i dessa frågor pga. disskussioner. Övriga punkter orkar jag nog faktiskt inte förklara just nu,det blir senare.

Ska sova, det behövs!

Fredrik Lindström, you rock my world!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0